Tuesday, May 21, 2013

Хронологията на една любовна история в три части.

Та така. Седим с Катарина на една закътана пейка в парка. Набиваме турски хляб с връзлюти маслини, хумус, разни зеленчуци на грил и салата от леща. Паля джойнт за десерт *Катарина ми го донесе като подарък за рождения ми ден* и в пристъп на отлично състояние на духа и разказвам за конфузните моменти. Тогава под влиянието на алкохол ѝ пращам сърцераздирателни песни *не на Катерина, на НЕЯ*. В отговор обикновено получавам многозначително мълчание или друга песен по възможност също толкова сърцераздирателна. Тези конфузни моменти не успяват явно да ме деморализират. Просто обичам да ме третират зле.
От малка имам особен афинитет към страданието. Когато 9ти клас четох "Ана Каренина" ми се прииска и аз така да не ям, да не спя, да линея с празен поглед в безкрайната пустош, мъчена от безнадеждна любов. В студентските години виждах безкрайните безсънни нощи отдадени на чертане и правене на модели в романтичната светлина на творческа неуморимост. Накратко - просто си падам мазохист.
Да се върна на Катарина. Та както ѝ разказвам за сърдечните ми страдания и огромната ми наслада, която изпитвам от тях *като музикален килим пускам от телефона си песните, които съм пращала*, тя се сети за една собствена история. Нейно бившо гадже ѝ праща запис на аудиокасетка с песните, описващи разочарованията и болката му при тяхната раздяла. Този разказ страхотно ме вдъхнови и помолих Катарина да ми прати листата на микса. Този младеж, на име Бен, е моментният ми личен герой. Заглавието на записа гласи "Махай се!" и това окончателно ме спечели и убеди в поетичната му душа.
Катарина ме заклева на няколко пъти да не съм посмяла да Ѝ пратя някоя от песните. В противен случай ще дойде до София или до Берн и собственоръчно ще ми пренареди костната система. "Слушам и изпълнявам! Честна пионерска!"
facebook 21.05.2013, 1:19 през нощта.
"Ехо, трябва да знаеш, че Бен е подредил песните на записа в хронологичен ред. В началото са любовни песни, по средата става въпрос за разочарование и накрая са повече песни на омраза. Казва, че това било неговото емоционално развитие по времето, когато е бил влюбен в мен. Тъй че трябва да чуеш песните във вярната последователност.
И така:
1. The First Day Of My Life - Bright Eyes
2. Piazza, New York Catcher - Belle and Sebastian
3. Königin - Rosenstolz

Останалото ще пращам по-нататък. Трябва да има напрежение.
Спи хубаво!"

Както вече казах: този Бен го обичам, идол ми е! Сега пускам първите три песни от цикъла - периода ала Дамян Дамянов. Очаквам продължението.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home