Tuesday, June 19, 2007

срам

Днес станах в 16:30, всъщност в 10:30, но след това пак си легнах. Цял ден се боря с махмурлука. Вчера е било знаменито. Помня само как говорих с полицаи, провериха ми документите и ме предупредиха, че не мога да спя на обществени места. След това съм се прибрала някак до нас. Бяхме на вечеря с Цара, пихме бяло вино, после още бяло вино, пак бяло вино. Днес си разглеждах снимките от камерата. Ина и Цара с чаши вино в ръка - от поредицата има едно 50 броя, явно пръста ми се е заклещил на снимачния бутон, снимки на кецовете ми? - 4 броя, една е на фокус, около 30-40 снимки на улицата, няма нито една на фокус, камерата ми не е пригодена за нощни снимки без статив. Било е знаменито. Да. Досега не ми се беше случвало да ме проверяват полицаи. Бяха всъщност мили и загрижени. Не променя факта, че ме е срам.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home