Friday, May 18, 2007

Един почивен ден

Познат ли е онзи гаден тик, който ме сполетява винаги в неочаквани почивни дни, толкова неочаквани, че когато не съм на работа (работя винаги през събота и неделя) изпадам в странна меланхолия. Днес е четвъртък и е почивен ден. Определено съм неподготвена. Имам 3 електронни пощи и 5 сайта, които посещавам почти ежедневно. Днес ги браузнах минимум десет пъти, всеки един от тях, в различна последователност. За всичките близо 80 посещения нямаше нито количествено, нито качествено изменение на състоянието. Имах един единствен нов мейл, който Милена ми каза, че току-що е пратила, тъй че може да се прецени нивото на изненада. Още към 6 бях готова с курсовата си работа. Към 5 си свих джойнт, който ме хвана по чорапи и за да не изпадна в амок си поръчах китайско по домовете. 30 минути докато дойдат и вече виех на умряло. После преядох. Грух. Налях си и червено вино. Поне като ще се мре да е качествено. Утре предавам курсовата. И съм на работа. Остава и да не вали.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home