Saturday, May 26, 2007

асоциално животно

Не че не рева на филми, правя го. Често. Досега не бях плакала на комедия. Sister act 2, учениците на музикалния клас печелят наградата. Аз рева, дори хълцам, от радост. Божке, удря ме критическата. На 26 вече имам 3 бели косъма. Не мога да спя. Заспивам внезапно. Забравям. Бъркам дните. Не знам дали е достатъчен повод да си взема някакви успокоителни. Утре май ще отида да плувам. Случи ми се да се държа асоциално. Цяла една вечер. Следствие на употреба на алкохол и пушене на билки. Хареса ми. Да се държа асоциално. Един тип бутна Цара в дискотеката. Бутнах го обратно и почнах да го гледам лошо. Мога да гледам лошо. Дори ми се връзват. Усмихнах се. Лукаво.:) След 5 години ограничения, установих, че човекът не е социално животно, а асоциално. Поне от време на време му се иска да бъде. За компенсация на всичките онези правила на поведение, които спазва от дете. Хм.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home